Hunting for PRISON GHOSTS | Phasmophobia

रोजी प्रकाशित केले 6 डिसेंबर, 2020
Don't look behind you... I'm serious! Don't do it
My COFFEE ☕: bit.ly/38CIixG
Twitter 🐥: Jack_Septic_Eye
Instagram 📷: jacksepticeye
WADE: mrlevel.info
BOB: muyskerm
MARK: mrlevel.info

Edited By: NoGoodDavis

टिप्पण्या

  • you feel that tingle up your spine?...

    • I feel that tingle up my as-

    • what am i? playing terraria?

    • Mat Lobos

    • Hey jack ever heard of hello puppets.....u should really try it

    • No

  • Poor Jack just quietly crying alone as he's ignored..

  • The start sounded like Swedish corpse

  • So i was playing War Thunder and they talk through walkie talkie and then when jack was talking about doughnuts i thought the person in the plane was telling me about doughnuts

  • Awesome improv in this episode. I hope Jack feels better soon.

  • 5:32 Bro he just screams and everyone else is like 😐😏😳

  • watching this at 3:00 in the morning

  • Yall surprised by the single serving Donut Boxes in a Prison or an Asylum ? bro..

  • "Go get your donut, *bitch* " LMFAO

  • N8ce

  • Just noticed the colors in his room are the same as the bi flag

  • This is the first time I think he’s made a video and not say, “TOP OF THE MORNING!” It’s weird having my ears still in tact for one of his videos 💚

  • Is Wade bald?

  • There’s a new grudge ghost

  • Go get your donut bitch is my favorite thing ever omg

  • I love watching scary videos at 12:30am and hearing my dog wail like a ghost for no reason 😱

  • 0:19 bruh I live in a haunted house already

  • my pet rat loves these videos lol

  • Were the words on Jack's communicator real or were they just extremely well edited? (I honestly have no idea what the name of the thing is called, so to me it's a ghost radio) Also, can we get more back shots like the intro?

  • When he picked up the radio it said "I am very spooky"

  • 12:56 ARE WE JUST GONNA IGNORE THAT THE GHOST ANSWERED AND SAID B00BS

  • I work at a prison so that in fact WAS a desk you saw in that cell.

    • I’m surprised at how accurate it was on how a prison looks

  • P.S I ALSO RAN OUT OF POTATOES

  • No one The ghost on the device “I am spooky” 1:00

  • The beginning of the video be like: MY EYES

  • WHERE THE OGS AT

  • “it’s just a tiny little girls” you think a tiny little girl can’t kill people? as a former tiny little girl and a babysitter of tiny little girls they definitely fucking can

  • phasmophobia with bob and wade *no one else* just bob and wade

  • whats good about watching other ppl play phas is the videos arent the same unlike other multiplayer games, the different perspectives

  • Ghostvid-19

  • "Maybe they wanted a doughnut on the go... A go-nut as it were" I live for puns 🤣❤

  • Who noticed the words with the spirt box at start

  • Can dead investigators speak through the spirit box?

  • what would a little child have to do to get into jail? i men, like maybe she was visiting when a breakout happened?

  • Come on Jack, I've always believed in you but it's been like 5 episodes... You should know the basic mechanics by now man. Flashlight blinking = Ghost Hunt. When ghost hunts, the doors to the outside are locked for the duration and comms are down. When ghost hunts, you run from the spawn room and you hide.

  • Ha ha ghost Virgin

  • 2:56 a non American...

  • 18:35

  • "Wade, move that dump truck of an ass of yours!" and "Go get your donut, bitch!" had me rolling XD

  • Poor Sean. I kinda felt for you especially in the end there😢

  • 7:40 anyone else notice he spelt virgin wrong

  • Did y’all see That the ghost said bobs?

  • Jack expertly pulling a CORPSE by hiding 13:17 😂😂

  • I just found handcuffs it's about to get kink Me: WHO NEEDS HOLY WATER

  • Want more.🤣

  • Tropucaol woapa

  • That thing at 5:53 is a wall mount for those box TVs.

  • Lowkey Maria looks like the type to be as a titan

  • Give this 69 likes or your gay

  • Intro sounds like Tommy Tiernan stand up

  • At 7:44 the spirit box said virgin

  • 7:43 anyone else notice it says VIRIGN instead of VIRGIN

  • ngl this game is 10x less scarier watching with jacksepticeye is it just me or did he just make the dang game lighter lol

  • Why would I want to watch you from behind? your hair is already in a ponytail. You know, when you drop the soap and the lights go out, a hole is a hole

  • It might be 1am I might have school But- its Seán- I gotta watch. •◡•

    • Nice👌

  • P.S. I also ran out of potato

  • Hu

  • Great FNAF gameplay

  • I hope you play more of this

  • You should play more. please.

  • Anybody here to find the clip in meme time

  • If someone says pull my finger and you grab it and push inward instead, does it make them mouth fart? And no, I don't mean burp.

  • why does the game say its five nights at freddys?

  • Is anybody going to mention how fresh those donuts look? Has the ghost been ordering donuts or was the place recently and swiftly evacuated?

  • Jeez jack how rich are you-?

  • Me: it’s not that scary Also me: hell naw! Fuck youu Dorothy! FUCK IM DEAD!! GOD DAMMIT! FUCKKK NAWW! HELP!!

  • 7:44 lol

  • why does the description say he's playing fnaf wtf????

  • Why is the game labeled as five nights at Freddy's 💀💀

  • I think I heard something like a mewer that's a cell door jack

  • If I ever die I’ll just be like “it is what it is” and just be the most chill ghost ever. Except for maybe MRlevel’s algorithm. That stuff can go in the trash and get replaced, cause a LOT of you tubers have no freedom anymore

  • The game mutes you when ghost

  • No one can hear you when your ghosts

  • I like how they don’t look at the board for more details and how they just play around and not do the things but when they find the ghost they start messing with the ghost

  • 1:22 the literal thing my best friend calls me lol

  • Did anyone else see the Emp thing at the the beginning say “1am , very , spooky.” Just me?

  • who misses TOP OF THE MORNING TO YA

  • YAY!

  • the back of your chair looks lit my guy

  • you feel that tingle up your spine?... you realise you're gonna have a bad time

  • I love how youtube put the game as FNAF

  • I feel a very weird tingle up my spine

  • Hey look another Phasmophobia v- *fnaf*

  • the trailer for loki has more dislikes than this video 🤣

  • Jack: "Ghost, how long has it been since you touch a person" EMF 5: Virgin 😂

  • Me and the start of this vid : ok anti you can cut the crap I know that's not anti I'm just saying it because I miss anti

  • are we gonna ignore how it responded to how long has it been since you've been touched with "Virgin"? 0-0

  • 6:00 i can imagine a prisoner with really long lanky legs, and a really short stubby torso, arms, and head, being the one that lives in that cell......yeesh, that would look creepy AF.

  • Hi how are you

  • Could not stop laughing thanks Sean for making my day better

  • 17:14 I'm..I'm Sorry Toss Boy um... You seem to have a serious case of 1990's going on

  • Can you make another phasmiphobia plz jack

  • why does it say hes playing fnaf in the description

  • What the fuck is a virign?

  • Ghost toss boy

  • At the beginning wtf

  • U guys sucks lol not entertaining

  • Should try to play Phasmophobia with Corpse

  • Games: Five Nights at Freddy's

  • The ghosts in this video are sus af