I'm In Attack on Titan

रोजी प्रकाशित केले 5 जानेवारी, 2021
First meme time of 2021 baby
My COFFEE ☕: bit.ly/38CIixG
Twitter 🐥: Jack_Septic_Eye
Instagram 📷: jacksepticeye
Edited By: mrlevel.info/bin/HsjBlPYou_k7FgMKLCo5JA.html

टिप्पण्या

  • Good guy Jack being careful not to share manga spoilers. 🙏💜

    • Funimation :0

    • omg funimation !!! I LOVE YOUR ANIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ay my fav anime service

    • O M G

    • Funimation let's get jack in a real anime

  • 00:30, little did he know...

    • Dude no

  • Holy shit my actual name is Levi and hearing Jacksepticeye say my name even though it is not the context of him talking to me is mind boggling

  • I like the bun

  • If you ever check Netflix again Community is a really good show. 10/10 would recommend although I did get lost at season 2 (no spoilers though) you'll just have to see if it's in the UK

  • During what week did carrot man live?

  • The top of your head looks like my cousin Jacob, but the bottom looks like my dad, scratchy beard and all.

  • \/ ..

  • God fuck 2020

  • Jinxcepticeye

  • Excuse me but Sex Education, Snowpiercer, Bridgerton, Queen's Gambit, Haunting of Hill House, The Crown, The Witcher & Bonding are not crap! How dare you!

  • 2:10 "We have nothing here on UK" I genuenly tought that a nord vpn sponsor was kicking in 0 -0

  • Am I the only one who thinks his meme theme sounds like Bendy And The Ink Machine

  • 18:20 is a lie jack is the meme and fun god also jack thank you for always making my day better

  • My cat dead

  • 4:02 i thought that was vaper thing, u scared me jack

  • Is it just me or is anime not a hobby,it’s now a trend-?😅But tell me why you guys like anime!💕

  • "Is it time to start the year on a good foot?" 2021: KICKS SEAN DOWN THE STARS

  • I love this meme song

  • 23:44 Seán "I still get a bit loud and obnoxious" What my brain immediately thinks of: "DING DING DING DING! TOP OF MORNING! IRISH NOISES!!!"

  • is he actually in aot

  • yay no 2020

  • can somone tell me who sean is? is sean jack?

    • He named his channel jacksepticeye because Seán (his real name) is the Irish equivalent of Jack

  • Sean: vape? No. Plays wyOoooOOoo Note 🎶

  • Jack are u listening to young spinach cumshot u say some lyrics to early morning nut PT 2

  • Daaaaaaang jack lookin like a Disney characters mom wit that DUMPTRUCK

  • The only thing that was that the imposter is the only thing I have ever heard from him is he has already left for me to go back and get his time and he is still there a little while he’s just like he has died and he’s just a really dumb idiot and I think he was just a dead kid he was the only person I was in a man and he killed my son and I got scared 😟 he was just like a chad 🇹🇩 he is a little scared of me he was like oh my man I was don’t like it I was in the car yand on the earth 🌍 he was just like 👍 I don’t like 👍 but he is still in heaven and I’m just like he’s a man and I don’t think he was going you want me out for him he uuuuu I don’t know what e

    • For the context I was bored and desired to say random words with phone auto correct

  • Jack do more meme time please

  • Jack where is the meme with you as the collosal titan

  • nbcnews

  • This was uploaded the day before the United States insurrection attempt...things are going off to a fucking great start!

  • 2:44 they are playing the Pokémon evolution theme lol

  • I love naruto and finished it and it’s my favorite anime so I saw on tiktok and Twitter that u said Sakura was a bad person which she is then the salty people started spoiling shippuend for u not only that it was all bc u said Sakura was a bad person What I’m saying is we naruto community are sorry for those people and they shouldn’t have done that bc of ur opinion and hopefully that doesn’t happen again for any other anime and sorry for the salty people In the naruto Community

  • Jack walks by the chemist and no one noticed 😑

  • Top of the morning to you ladies

  • u should play vr again

  • Anybody remember deltarune? Quite random but I wonder if the rest will ever come out.

  • It's time to make this year a better year "dad dies"

  • Séan talking about AOT: I don't want to spoil. me remembering episode 8: 😭

  • 0:46 DAMN JACK YOU THICC BOI

  • PLSS STOP SAYING MEAN WORDS

  • Is this a ? or a ¿

  • Well the year isn't worse but it is colder

  • Ima cry when AoT ends.

  • Gonna be honest I listen to me time intro by itself over and over

  • hey jack i got a game to recommend

  • Seán:Likes potatos Sasha:Also likes potatos COINCIDENCE? I THINK NOT sry if it was cringe :/

  • imagine being subscribed for 5 years

  • nobody gonna talk abt how CRISP jacks voice is? love you jack!!

  • This was made on meh birthday... AND ONLY JUST FOUND OUT!!

  • JACK IS A DIAMOND BLOCK!!

  • i dont want lose the bell

  • Oi kk

  • LuBaaaaaa gringoooo

  • "it could not get any worse than last year" *NEXT. DAY.*

    • I actually didn’t realize that. Wow. I can’t believe that was a month

  • JACK YOU ARE A WIZARD!

  • Try realm royale it's free

  • Petition for Sèan to put LittleBigPlanet in nostalgia week

  • Bro if you were in aot I’d die. That would be sick

  • February 16th 2021 Ah memories

  • I know this is a silly place for me to place something serious but I know this is a large platform and it would mean alot to me if someone took notice in my fundraiser especially my most favorite youtubers..Im close to having an illness that is dangerous and my mama wants to help me get better but the procedure is expensive and we really need help! please take a look ❤ the link will be on my channel

  • I love attack on titan

  • I have a septic eye

  • Shut up weeb lol

  • Attack on Titan was removed from Netflix (US) on January 31, 2020 😔.

  • Sean: says "Levi" The fangirls: q(≧▽≦q)

  • Survey for adding Jack as a character in AoT Like= yes Comment = yes

  • We are in 2020 part 2

  • I bought the hot chocolate

  • It’s meme time it’s meme The only cure for sadness

    • Hi

    • Hi

  • 9:11 Yeah Coryxkinshen was up about that, he had played the game and asked how come they asked you to go in Imao maybe next time he can be in a puppet master game but he was still happy to see you its like a tiny Easter egg. r.i.p Cory yall

  • UP THE DUBS

  • I watch "The Last Kingdom" on netflix. It's really goodi

  • 2020 is a thing of the past, yet we are still recovering from the chaos

  • The best people right now are Liverpool i did say it right LIVERPOOL

  • They don't even know that i haven't played robo recall yet...

  • 2021 is off with a great a riot in washington

  • *gets an animelab add*

  • “It can’t get worse than last year” One day later: U.S. Capital raided, like 5 people die, many injured

  • Jake what happened to your green hair?????

  • this didnt age well

  • This year is 2020 won

  • TwT

  • PAUL SPUD

  • you can get the office on peacock

  • It look like u

  • Jack is gonna get claped

  • It’s been years since you’ve beeen in my recommendation

  • Im from Donegal

  • No it can get worse

  • since when funimation is here???????

  • Is the It meme time a legit song plz say it is😂😂🤣🤣

  • UwU

  • I will never make it to meme time

  • Try joining uwu wait do i scents furry because i heard pog as well

  • hey jack REMEMBER ME!

  • Jack really gives that advise and shit at the end that I needed to hear because damn, the last 24 hours have been hell bdjdjdbd

  • Nothing bad is happened yet we made it into February nothing bad is happened I’m ready to edit this one absolute chaos happeneds

  • Your hair looks awsome

  • Me just being the Ultimate Fan of jacksepticeye been watching since 2014